Zákaznický servis

Pozáruční servis

POZÁRUČNÍ SERVIS


Jak mám při pozáruční opravě postupovat? >>

https://www.robzone.cz/vse-o-nakupu/pozarucni-servis/

V jakém stavu je má oprava? >>

Aktuální stav vaší opravy naleznete v emailu, kam vám jej pravidelně zasíláme. Vyčkejte, prosím, na email od nás.

Jak mohu dopravit zboží do servisu? >>

Zboží do servisu můžete zaslat poštou nebo jakoukoliv jinou dopravní společností nebo osobně předat v naší prodejně v Praze 10. Dopravu do pozáruční opravy si zajišťuje sám zákazník.

  • Kontakt na kamennou prodejnu ZDE

  • Adresa servisu pro zasílání: Reklamace Robzone, Průmyslová 1472/11, 102 00 Praha 10 Hostivař.

Nezapomeňte vždy mít ke zboží vyplněný online formulář, abychom mohli zboží přijmout. 
Online formulář ZDE

Potřebuji změnit zpáteční adresu po ukončení opravy. >>

Požadavek na změnu nám prosím zašlete na reklamace@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení. 
Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v online formuláři pro opravu.

V požadavku nezapomeňte uvést:

  • Číslo opravy

  • Požadovanou změnu

Mohu si dokoupit díly? >>

Náhradní díly a součástky robotických vysavačů jako jsou motory, kolečka, displeje apod., nejsou samostatně prodejné. Obvykle vyžadují odbornou montáž a komplexní diagnostiku, proto je nezbytné zaslání robota do servisu, kde bude oprava provedena profesionálně.

Běžné příslušenství můžete dokoupit ZDE.

Pokud jste odpověď nenašli, napište nám na info@robzone.cz.

Můj robot má problém

MŮJ ROBOT MÁ PROBLÉM


Robot hlásí chybu, jak mám postupovat? >>

Zkuste chybové číslo, které je zobrazeno na displeji robota vyhledat v seznamu chyb v manuálu a postupujte dle uvedeného doporučení.

Pokud se chybu nepodaří odstranit, doporučujeme robota zaslat do našeho servisu.

  • Je robot v záruce? Postupujte dle návodu ZDE

  • Není robot již v záruce? Postupujte dle návodu ZDE

Zdá se mi, že se výrazně zkrátila doba úklidu. Kde může být problém? >>

Kapacitu baterie ovlivňuje několik faktorů: četnost užívání, typ podlahových krytin, které uklízí nebo způsob užívání robota.

Pokud se začne snižovat kapacita baterie po 6 měsících užívání, dá se předpokládat, že se jedná o běžný jev akumulátorových baterií, který znáte telefonů, tabletů nebo laptopů. Záruka na kapacitu baterie je dle zákona stanovena na 6 měsíců.

Ovlivnit kapacitu baterie může také situace, kdy robotický vysavač zůstane delší dobu vybitý. Pokud robota ponecháváte mimo nabíjecí základnu, měl by být vždy plně nabitý a ve vypnutém stavu.

Dokoupit nový akumulátor můžete v sekci příslušenství ZDE. Výměnu zvládne každý v domácích podmínkách.

Robot má problém při úklidu koberce, čím to může být způsobeno? >>

Pro bezproblémový pohyb po podlaze potřebuje robotický vysavač pevný podklad bez překážek. Proto měkké koberce mohou přestavovat náročnější terén, a ne vždy dokáže robot takový terén zdolat.

Jaký koberec může být pro robota pastí?

  • Koberec s černým nebo výrazným vzorem

  • Koberec s dlouhým vlasem

  • Koberec s hustým delším vláknem

  • Vysoký koberec, na který může být pro vysavač obtížné najet.

Reklamace

REKLAMACE


Jak mám při reklamaci zboží postupovat? >>

https://www.robzone.cz/vse-o-nakupu/reklamacni-rad/

V jakém stavu je má reklamace? >>

O aktuální stavu vás informujeme průběžně emailem.

Bližší informace vás rádi sdělíme na 226 225 030 v pracovní dny 9:00 - 16:00.

Dorazila už má zásilka do reklamace? >>

Jakmile zásilku od vás převezmeme, zašleme potvrzení emailem. Doprava do servisu Zásilkovnou může trvat až 10 dní. Děkujeme za vaši trpělivost :)

Potřebuji změnit doručovací údaje. >>

Požadavek na změnu nám prosím zašlete na reklamace@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení. 
Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v online formuláři pro reklamaci.

V požadavku nezapomeňte uvést:

  • Číslo reklamace

  • Požadovanou změnu

Nepřišel mi přepravní štítek Zásilkovny do emailu. >>

Štítek pro dopravu zdarma do servisu je zasílán zákazníkovi do emailu ihned po vyplnění online reklamačního formuláře a pouze v případě záruční opravy. Odkaz na štítek naleznete také v odkazu pro sledování stavu vaší reklamace.

  • Zkontrolujte záložku SPAM ve vaší emailové schránce. Pravděpodobně tam email se štítkem najdete.

  • Napište nám na info@robzone.cz nebo zavolejte na 226 225 030, štítek vám zašleme znovu.

Vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ


Kdy mohu vrátit zakoupený robotický vysavač? >>

  • Do 14 dnů od převzetí zásilky – při běžném nákupu (fyzická osoba)

  • Do 7 dnů od převzetí zásilky – při nákupu na firmu (právnická osoba)

  • Pro uznání nároku je rozhodující termín, kdy nám podáte písemnou zprávu o odstoupení od kupní smlouvy. Tu můžete jednoduše vyplnit online požadavek ZDE
https://service.robzone.cz/newclaim nebo zaslat emailem na reklamace@robzone.cz.

Jak mám při vracení vysavače postupovat? >>

https://www.robzone.cz/vse-o-nakupu/odstoupeni-od-smlouvy/

Kdy dostanu zpět peníze za vrácené zboží? >>

Kupní cena je odesílána na účet zákazníka do 14 dnů od převzetí zboží zpět.


Záruka

ZÁRUKA


  • Na zboží se poskytuje lhůta k uplatnění práv z vadného plnění 2 roky

  • Při nákupu na IČO (na firmu) se na zboží poskytuje lhůta k uplatnění práv z vadného plnění 1 rok.

  • V případě baterie se poskytuje záruka na životnost šest měsíců.

 

Zpoplatněné prodloužení záruční lhůty neposkytujeme.

Poradna

PORADNA


Potřebuji poradit s výběrem robota. >>

  • Přehledné porovnání všech našich robotických vysavačů a mopů naleznete ZDE

  • Srovnání důležitých parametrů robotických vysavačů s mokrým vytíráním naleznete ZDE

  • Na co se při výběru kvalitního robota zaměřit vám doporučíme ZDE

Osobně vám rádi pomůžeme s výběrem v pracovní dny 9:00 – 16:00 na 226 225 030

Potřebuji poradit s mobilní aplikací. >>

  • Kde si stáhnout aplikaci Robzone  >>

Mobilní aplikace je volně dostupná na AppStore nebo Google Play pod názvem ROBZONE.

  • Mám problém se spárováním robota s wifi  >>

Pro úspěšné spárování musí být váš telefon připojen k Wifi v domácnosti, kde bude robot poté uklízet. Pokud váš telefon používá mobilní data, před párováním jej prosím přepněte na domácí Wifi. Po úspěšném spárování budete moci robota již ovládat odkudkoliv.

Přehledný návod na užívání mobilní aplikace naleznete na našich webových stránkách www.robzone.cz v sekci "Zákaznická podpora" - "Návody ke stažení" nebo klikněte zde:

  • Roboti zakoupení před říjnem 2018  >>

Váš robotický vysavač bude pro používání aktuální verze aplikace pravděpodobně nutné upgradovat. Návod na upgrade naleznete na našich webových stránkách www.robzone.cz v sekci "Zákaznická podpora" - "Manuály ke stažení" a poté "Návod na přechod z mobilní aplikace verze I na verzi II - pro roboty zakoupené do 8.10.2018" nebo kliněte zde:

  • Pokud váš robotický vysavač nelze spárovat ani pro upgradu  >>

Zkontrolujte Wifi router, zda pracuje výhradně s 2,4 GHz. Pokud váš router pracuje s 5 GHz není spárování s robotem možné. V případě, že je Wifi router duální, může být připojení problematické a je potřeba nastavit router pro výhradní užívání 2,4 GHz.

Pokud je vaše Wifi v pořádku, prosím kontaktujte nás na info@robzone.cz s bližším popisem, případně printscreenem problému, abychom vám mohli se spárováním pomoci.

  • Roboti zakoupení až po říjnu 2018  >>

Zkontrolujte Wifi router, zda pracuje výhradně s 2,4 GHz. Pokud váš router pracuje s 5 GHz není spárování s robotem možné. V případě, že je Wifi router duální, může být připojení problematické a je potřeba nastavit router pro výhradní užívání 2,4 GHz.

Pokud je vaše Wifi v pořádku a spárování se přesto nedaří, prosím kontaktujte nás na info@robzone.cz s bližším popisem, případně printscreenem problému, abychom vám mohli se spárováním pomoci.

  • Zapomněl jsem heslo do aplikace  >>

Pro získání zapomenutého hesla, zvolte v mobilní aplikaci proces pro zaslání zapomenutého hesla. Heslo vám bude posláno do emailu, který jste použili při registraci do aplikace.

Případně se do aplikace můžete zaregistrovat jako nový uživatel s použitím nové/jiné emailové adresy.

  • Který robotický vysavač je vybaven mobilní aplikací?  >>

Ovládat mobilní aplikací je možné robotický vysavač Duoro Xcontrol, Duoro Xcontrol Profi, Duoro Xclean Generace 2.0 a Duoro Xclean Profi Generace 2.0. Verze Generace 2.0 je v prodeji od prosince 2019. Starší typ Duoro Xclean, vysavače řady Roomy a Moppy ovládání aplikací nepodporují.

 
Moje objednávka

MOJE OBJEDNÁVKA


Potřebuji změnit svou objednávku. >>

Změnu objednávky je možné provést jen pokud není zboží již předáno dopravci.

Požadavek na změnu nám prosím zašlete na info@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení.


Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.

V požadavku nezapomeňte uvést:

  • Číslo objednávky

  • Požadovanou změnu

Potřebuji upravit vystavenou fakturu. >>

Fakturu je možné upravit pouze v měsíci, ve kterém je vystavena.

Požadavek na změnu nám prosím zašlete na info@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení. 


Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.

V požadavku nezapomeňte uvést:

  • Číslo faktury nebo objednávky

  • Požadovanou změnu

Obdrželi jste mou platbu za zboží? >>

Platbu obvykle obdržíme 1-3 pracovní dny od bankovního převodu. Poté je ihned odeslán potvrzovací email.

Pokud vám email s potvrzením přijetí platby nepřišel déle než 5 dní od provedené platby:

  • Zkontrolujte SPAM složku ve vaší emailové schránce, kam vám email mohl spadnout

  • Zkontrolujte správnost variabilního symbolu v platbě

  • Zkontrolujte správnost bankovního účtu

  • Zkontrolujte správnost poslané částky

  • Kontaktujte nás na info@robzone.cz

Potřebuji změnit doručovací údaje. >>

Změnu je možné provést jen pokud není zboží již předáno dopravci.

Požadavek na změnu nám prosím zašlete na info@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení.

Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.

V požadavku nezapomeňte uvést:

  • Číslo objednávky

  • Požadovanou změnu

Nemám fakturu za zakoupené zboží. >>

Faktura (daňový doklad) je odesílána automaticky emailem, jakmile převezmete zboží od dopravce, nejpozději do 10 dnů od převzetí.

Pokud vám email s fakturou nepřišel více než 10 dní od převzetí zboží:

  • SPAM složku ve vaší emailové schránce, kam vám email mohl spadnout

  • Kontaktujte nás na info@robzone.cz