Můj robot má problém

MŮJ ROBOT MÁ PROBLÉM


Robot hlásí chybu, jak mám postupovat? >>

Zkuste chybové číslo, které je zobrazeno na displeji robota vyhledat v seznamu chyb v manuálu a postupujte dle uvedeného doporučení.

Pokud se chybu nepodaří odstranit, doporučujeme robota zaslat do našeho servisu.

  • Je robot v záruce? Postupujte dle návodu ZDE

  • Není robot již v záruce? Postupujte dle návodu ZDE

Zdá se mi, že se výrazně zkrátila doba úklidu. Kde může být problém? >>

Kapacitu baterie ovlivňuje několik faktorů: četnost užívání, typ podlahových krytin, které uklízí nebo způsob užívání robota.

Pokud se začne snižovat kapacita baterie po 6 měsících užívání, dá se předpokládat, že se jedná o běžný jev akumulátorových baterií, který znáte telefonů, tabletů nebo laptopů. Záruka na kapacitu baterie je dle zákona stanovena na 6 měsíců.

Ovlivnit kapacitu baterie může také situace, kdy robotický vysavač zůstane delší dobu vybitý. Pokud robota ponecháváte mimo nabíjecí základnu, měl by být vždy plně nabitý a ve vypnutém stavu.

Dokoupit nový akumulátor můžete v sekci příslušenství ZDE. Výměnu zvládne každý v domácích podmínkách.

Robot má problém při úklidu koberce, čím to může být způsobeno? >>

Pro bezproblémový pohyb po podlaze potřebuje robotický vysavač pevný podklad bez překážek. Proto měkké koberce mohou přestavovat náročnější terén, a ne vždy dokáže robot takový terén zdolat.

Jaký koberec může být pro robota pastí?

  • Koberec s černým nebo výrazným vzorem

  • Koberec s dlouhým vlasem

  • Koberec s hustým delším vláknem

  • Vysoký koberec, na který může být pro vysavač obtížné najet.