Pozáruční servis


 

Máte již robotický vysavač Robzone více než dva roky
a vykazuje poruchu nebo potřebuje servis?

Naši technici jsou připraveni rychle pomoci, a poskytnout Vám pozáruční servis, aby Vám robotický pomocník
doma dlouho nechyběl.

 

1. Krok

V
yplňte reklamační formulář, který je shodný s formulářem pro běžnou reklamaci. Po jeho vyplnění, stiskněte
tlačítko ODESLAT FORMULÁŘ a tím jej online odešlete přímo do našeho servisního oddělení. Poté formulář ideálně vytiskněte,
podepište a přiložte ke zboží.

Po vyplnění reklamačního formuláře a po jeho online odeslaní, Vám emailem nejpozději do dvou pracovních dnů zašleme
číslo Vaší reklamace.

 

2. Krok

Vysavač uveďte do čistého stavu, vysypte sběrný koš, vypněte hlavní vypínač na boku robota a pečlivě zabalte,
aby při přepravě nemohlo dojít k jeho poškození. 

 

3. Krok

Odešlete vysavač na adresu: Robzone Limited, odštěpný závod, Průmyslová 1472/11, 102 00 Praha 10 – Hostivař.
Upozorňujeme, že tato adresa slouží výhradně pro příjem zasílaných reklamací a není zde možné osobní předání do servisu.

 

Jakmile bude robot doručen do našeho servisního střediska, kolegové Vás budou informovat o jeho převzetí a po vstupním testu
Vás skontaktují s návrhem opravy a ceny za opravu.