Pozáruční servis

Aktuální opatření v závislosti na vyhlášení Nouzového stavu ČR:
Pozáruční opravy jsou aktuálně pozastaveny. Již přijaté zakázky budeme se zákazníky řešit individuálně. Nové objednávky pro pozáruční servis dočasně nepřijímáme.
Děkujeme za pochopení.


 

Máte již robotický vysavač Robzone více než dva roky
a vykazuje poruchu nebo potřebuje servis?

Naši technici jsou připraveni rychle pomoci, a poskytnout Vám pozáruční servis nebo placenou opravu, aby Vám robotický pomocník
doma dlouho nechyběl.

 

1. Krok

V
yplňte online formulář.  Po jeho vyplnění stisknutím tlačítka "Odeslat požadavek" jej online odešlete přímo do našeho servisního oddělení. Poté formulář ideálně vytiskněte, podepište a přiložte ke zboží.

* Pokud potřebujete asistenci s vyplněním reklamačního formuláře, využijte tel. 226 225 030 (po-pá 9:00 - 17:00), kde Vám rádi pomůžeme.

Po vyplnění online formuláře a po odeslaní požadavku, Vám bude obratem přiděleno číslo Vaší reklamace, kterým prosím viditelně označte zásilku.

 

2. Krok

Vysavač uveďte do čistého stavu, vysypte sběrný koš, vypněte hlavní vypínač na boku robota a pečlivě zabalte,
aby při přepravě nemohlo dojít k jeho poškození. 

 

3. Krok

Odešlete vysavač na adresu: Robzone Limited, odštěpný závod, Průmyslová 1472/11, 102 00 Praha 10 – Hostivař.
Dopravu do servisu v případě pozáruční opravy si zajišťuje zákazník sám.

 

Jakmile bude robot doručen do našeho servisního střediska, kolegové Vás budou informovat o jeho převzetí a po vstupním testu
Vás skontaktují s návrhem opravy a ceny za opravu.

 

 

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Další informace