Moje objednávka

MOJE OBJEDNÁVKA


Potřebuji změnit svou objednávku. >>

Změnu objednávky je možné provést jen pokud není zboží již předáno dopravci.

Požadavek na změnu nám prosím zašlete na info@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení.


Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.

V požadavku nezapomeňte uvést:

  • Číslo objednávky

  • Požadovanou změnu

Potřebuji upravit vystavenou fakturu. >>

Fakturu je možné upravit pouze v měsíci, ve kterém je vystavena.

Požadavek na změnu nám prosím zašlete na info@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení. 


Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.

V požadavku nezapomeňte uvést:

  • Číslo faktury nebo objednávky

  • Požadovanou změnu

Obdrželi jste mou platbu za zboží? >>

Platbu obvykle obdržíme 1-3 pracovní dny od bankovního převodu. Poté je ihned odeslán potvrzovací email.

Pokud vám email s potvrzením přijetí platby nepřišel déle než 5 dní od provedené platby:

  • Zkontrolujte SPAM složku ve vaší emailové schránce, kam vám email mohl spadnout

  • Zkontrolujte správnost variabilního symbolu v platbě

  • Zkontrolujte správnost bankovního účtu

  • Zkontrolujte správnost poslané částky

  • Kontaktujte nás na info@robzone.cz

Potřebuji změnit doručovací údaje. >>

Změnu je možné provést jen pokud není zboží již předáno dopravci.

Požadavek na změnu nám prosím zašlete na info@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení.

Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.

V požadavku nezapomeňte uvést:

  • Číslo objednávky

  • Požadovanou změnu

Nemám fakturu za zakoupené zboží. >>

Faktura (daňový doklad) je odesílána automaticky emailem, jakmile převezmete zboží od dopravce, nejpozději do 10 dnů od převzetí.

Pokud vám email s fakturou nepřišel více než 10 dní od převzetí zboží:

  • SPAM složku ve vaší emailové schránce, kam vám email mohl spadnout

  • Kontaktujte nás na info@robzone.cz