Poradna

PORADNA


Potřebuji poradit s výběrem robota. >>

  • Přehledné porovnání všech našich robotických vysavačů a mopů naleznete ZDE

  • Srovnání důležitých parametrů robotických vysavačů s mokrým vytíráním naleznete ZDE

  • Na co se při výběru kvalitního robota zaměřit vám doporučíme ZDE

Osobně vám rádi pomůžeme s výběrem v pracovní dny 9:00 – 16:00 na 226 225 030

Potřebuji poradit s mobilní aplikací. >>

  • Kde si stáhnout aplikaci Robzone  >>

Mobilní aplikace je volně dostupná na AppStore nebo Google Play pod názvem ROBZONE.

  • Mám problém se spárováním robota s wifi  >>

Pro úspěšné spárování musí být váš telefon připojen k Wifi v domácnosti, kde bude robot poté uklízet. Pokud váš telefon používá mobilní data, před párováním jej prosím přepněte na domácí Wifi. Po úspěšném spárování budete moci robota již ovládat odkudkoliv.

Přehledný návod na užívání mobilní aplikace naleznete na našich webových stránkách www.robzone.cz v sekci "Zákaznická podpora" - "Návody ke stažení" nebo klikněte zde:

  • Roboti zakoupení před říjnem 2018  >>

Váš robotický vysavač bude pro používání aktuální verze aplikace pravděpodobně nutné upgradovat. Návod na upgrade naleznete na našich webových stránkách www.robzone.cz v sekci "Zákaznická podpora" - "Manuály ke stažení" a poté "Návod na přechod z mobilní aplikace verze I na verzi II - pro roboty zakoupené do 8.10.2018" nebo kliněte zde:

  • Pokud váš robotický vysavač nelze spárovat ani pro upgradu  >>

Zkontrolujte Wifi router, zda pracuje výhradně s 2,4 GHz. Pokud váš router pracuje s 5 GHz není spárování s robotem možné. V případě, že je Wifi router duální, může být připojení problematické a je potřeba nastavit router pro výhradní užívání 2,4 GHz.

Pokud je vaše Wifi v pořádku, prosím kontaktujte nás na info@robzone.cz s bližším popisem, případně printscreenem problému, abychom vám mohli se spárováním pomoci.

  • Roboti zakoupení až po říjnu 2018  >>

Zkontrolujte Wifi router, zda pracuje výhradně s 2,4 GHz. Pokud váš router pracuje s 5 GHz není spárování s robotem možné. V případě, že je Wifi router duální, může být připojení problematické a je potřeba nastavit router pro výhradní užívání 2,4 GHz.

Pokud je vaše Wifi v pořádku a spárování se přesto nedaří, prosím kontaktujte nás na info@robzone.cz s bližším popisem, případně printscreenem problému, abychom vám mohli se spárováním pomoci.

  • Zapomněl jsem heslo do aplikace  >>

Pro získání zapomenutého hesla, zvolte v mobilní aplikaci proces pro zaslání zapomenutého hesla. Heslo vám bude posláno do emailu, který jste použili při registraci do aplikace.

Případně se do aplikace můžete zaregistrovat jako nový uživatel s použitím nové/jiné emailové adresy.

  • Který robotický vysavač je vybaven mobilní aplikací?  >>

Ovládat mobilní aplikací je možné robotický vysavač Duoro Xcontrol, Duoro Xcontrol Profi, Duoro Xclean Generace 2.0 a Duoro Xclean Profi Generace 2.0. Verze Generace 2.0 je v prodeji od prosince 2019. Starší typ Duoro Xclean, vysavače řady Roomy a Moppy ovládání aplikací nepodporují.