Reklamace

RobzoneREKLAMACE  |  ZPĚT


Jak mám při reklamaci zboží postupovat?

Pokud se váš robot začal chovat nestandardně nebo hlásí chybu, bude pravděpodobně vyžadovat kontrolu naším technikem. Pro poslání robota do servisu prosím postupujte dle návodu ZDE.

Reklamační online formulář pro uplatnění záruční opravy

Před každým předáním robota do servisu prosím, vždy nejprve vyplňte náš online formulář. Velmi tím urychlíte celý proces vyřízení vaší reklamace.
Reklamační online formulář ZDE.

V jakém stavu je má reklamace?

O aktuální stavu vás informujeme průběžně emailem.

Bližší informace vás rádi sdělíme na 226 225 030 v pracovní dny 9:00 - 16:00.

Dorazila už má zásilka do reklamace?

Jakmile zásilku od vás převezmeme, zašleme potvrzení emailem. Doprava do servisu Zásilkovnou může trvat až 10 dní. Děkujeme za vaši trpělivost :)

Potřebuji změnit doručovací údaje.

Požadavek na změnu nám prosím zašlete na reklamace@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení. Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v online formuláři pro reklamaci.

V požadavku nezapomeňte uvést:

  • Číslo reklamace

  • Požadovanou změnu

Nepřišel mi přepravní štítek Zásilkovny do emailu.

Štítek pro dopravu zdarma do servisu je zasílán zákazníkovi do emailu ihned po vyplnění online reklamačního formuláře a pouze v případě záruční opravy. Odkaz na štítek naleznete také v odkazu pro sledování stavu vaší reklamace.

  • Zkontrolujte záložku SPAM ve vaší emailové schránce. Pravděpodobně tam email se štítkem najdete.

  • Napište nám na info@robzone.cz nebo zavolejte na 226 225 030, štítek vám zašleme znovu.

Kompletní informace o uplatnění reklamace

Kompletní informace o uplatnění reklamace naleznete ZDE