Reklamace

REKLAMACE


Jak mám při reklamaci zboží postupovat? >>

https://www.robzone.cz/vse-o-nakupu/reklamacni-rad/

V jakém stavu je má reklamace? >>

O aktuální stavu vás informujeme průběžně emailem.

Bližší informace vás rádi sdělíme na 226 225 030 v pracovní dny 9:00 - 16:00.

Dorazila už má zásilka do reklamace? >>

Jakmile zásilku od vás převezmeme, zašleme potvrzení emailem. Doprava do servisu Zásilkovnou může trvat až 10 dní. Děkujeme za vaši trpělivost :)

Potřebuji změnit doručovací údaje. >>

Požadavek na změnu nám prosím zašlete na reklamace@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení. 
Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v online formuláři pro reklamaci.

V požadavku nezapomeňte uvést:

  • Číslo reklamace

  • Požadovanou změnu

Nepřišel mi přepravní štítek Zásilkovny do emailu. >>

Štítek pro dopravu zdarma do servisu je zasílán zákazníkovi do emailu ihned po vyplnění online reklamačního formuláře a pouze v případě záruční opravy. Odkaz na štítek naleznete také v odkazu pro sledování stavu vaší reklamace.

  • Zkontrolujte záložku SPAM ve vaší emailové schránce. Pravděpodobně tam email se štítkem najdete.

  • Napište nám na info@robzone.cz nebo zavolejte na 226 225 030, štítek vám zašleme znovu.