Zákaznický servis, Strana 2

Poradna

RobzonePORADNA  |  ZPĚT


Potřebuji poradit s výběrem robota.
  • Přehledné porovnání všech našich robotických vysavačů a mopů naleznete ZDE

  • Srovnání důležitých parametrů robotických vysavačů s mokrým vytíráním naleznete ZDE

  • Na co se při výběru kvalitního robota zaměřit vám doporučíme ZDE

Osobně vám rádi pomůžeme s výběrem v pracovní dny 9:00 – 17:00 na 226 225 030

Potřebuji poradit s mobilní aplikací.
Kde si stáhnout aplikaci Robzone

Mobilní aplikace je volně dostupná na AppStore nebo Google Play pod názvem ROBZONE.

Mám problém se spárováním robota s wifi

Pro úspěšné spárování musí být váš telefon připojen k Wifi v domácnosti, kde bude robot poté uklízet. Pokud váš telefon používá mobilní data, před párováním jej prosím přepněte na domácí Wifi. Po úspěšném spárování budete moci robota již ovládat odkudkoliv.

Přehledný návod na užívání mobilní aplikace naleznete na našich webových stránkách www.robzone.cz v sekci "Zákaznická podpora" - "Návody ke stažení" nebo klikněte zde:

Roboti zakoupení před říjnem 2018

Váš robotický vysavač bude pro používání aktuální verze aplikace pravděpodobně nutné upgradovat. Návod na upgrade naleznete na našich webových stránkách www.robzone.cz v sekci "Zákaznická podpora" - "Manuály ke stažení" a poté "Návod na přechod z mobilní aplikace verze I na verzi II - pro roboty zakoupené do 8.10.2018" nebo kliněte zde:

Pokud váš robotický vysavač nelze spárovat ani pro upgradu

Zkontrolujte Wifi router, zda pracuje výhradně s 2,4 GHz. Pokud váš router pracuje s 5 GHz není spárování s robotem možné. V případě, že je Wifi router duální, může být připojení problematické a je potřeba nastavit router pro výhradní užívání 2,4 GHz.

Pokud je vaše Wifi v pořádku, prosím kontaktujte nás na info@robzone.cz s bližším popisem, případně printscreenem problému, abychom vám mohli se spárováním pomoci.

Roboti zakoupení až po říjnu 2018

Zkontrolujte Wifi router, zda pracuje výhradně s 2,4 GHz. Pokud váš router pracuje s 5 GHz není spárování s robotem možné. V případě, že je Wifi router duální, může být připojení problematické a je potřeba nastavit router pro výhradní užívání 2,4 GHz.

Pokud je vaše Wifi v pořádku a spárování se přesto nedaří, prosím kontaktujte nás na info@robzone.cz s bližším popisem, případně printscreenem problému, abychom vám mohli se spárováním pomoci.

Zapomněl jsem heslo do aplikace

Pro získání zapomenutého hesla, zvolte v mobilní aplikaci proces pro zaslání zapomenutého hesla. Heslo vám bude posláno do emailu, který jste použili při registraci do aplikace.

Případně se do aplikace můžete zaregistrovat jako nový uživatel s použitím nové/jiné emailové adresy.

Který robotický vysavač je vybaven mobilní aplikací?

Ovládat mobilní aplikací je možné robotický vysavač Duoro Ultimate Profi, Duoro Xcontrol, Duoro Xcontrol Profi, Duoro Xclean Generace 2.0 a Duoro Xclean Profi Generace 2.0. Verze Generace 2.0 je v prodeji od prosince 2019. Starší typ Duoro Xclean, vysavače řady Roomy a Moppy ovládání aplikací nepodporují.

Moje objednávka

RobzoneMOJE OBJEDNÁVKA  |  ZPĚT


Potřebuji změnit svou objednávku.

Změnu objednávky je možné provést jen pokud není zboží již předáno dopravci.

Požadavek na změnu nám prosím zašlete na info@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení.

Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.

V požadavku nezapomeňte uvést:

  • Číslo objednávky

  • Požadovanou změnu

Potřebuji upravit vystavenou fakturu.

Požadavek na změnu nám prosím zašlete na info@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení.

Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.

V požadavku nezapomeňte uvést:

  • Číslo faktury nebo objednávky

  • Požadovanou změnu

Změnu faktury je možné provést jen v rámci měsíce, ve kterém byla faktura vystavena. Následující měsíc již není možné z účetních důvodů do faktury zasahovat.

Obdrželi jste mou platbu za zboží?

Platbu obvykle obdržíme 1-3 pracovní dny od bankovního převodu. Poté je ihned odeslán potvrzovací email.

Pokud vám email s potvrzením přijetí platby nepřišel déle než 5 dní od provedené platby:

  • Zkontrolujte SPAM složku ve vaší emailové schránce, kam vám email mohl spadnout

  • Zkontrolujte správnost variabilního symbolu v platbě

  • Zkontrolujte správnost bankovního účtu

  • Zkontrolujte správnost poslané částky

  • Kontaktujte nás na info@robzone.cz

Potřebuji změnit doručovací údaje.

Změnu je možné provést jen pokud není zboží již předáno dopravci.

Požadavek na změnu nám prosím zašlete na info@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení.

Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.

V požadavku nezapomeňte uvést:

  • Číslo objednávky

  • Požadovanou změnu

Nemám fakturu za zakoupené zboží.

Faktura (daňový doklad) je odesílána automaticky emailem, jakmile převezmete zboží od dopravce, nejpozději do 10 dnů od převzetí.

Pokud vám email s fakturou nepřišel více než 10 dní od převzetí zboží:

  • SPAM složku ve vaší emailové schránce, kam vám email mohl spadnout

  • Kontaktujte nás na info@robzone.cz