Pozáruční servis

POZÁRUČNÍ SERVIS


Jak mám při pozáruční opravě postupovat? >>

https://www.robzone.cz/vse-o-nakupu/pozarucni-servis/

V jakém stavu je má oprava? >>

Aktuální stav vaší opravy naleznete v emailu, kam vám jej pravidelně zasíláme. Vyčkejte, prosím, na email od nás.

Jak mohu dopravit zboží do servisu? >>

Zboží do servisu můžete zaslat poštou nebo jakoukoliv jinou dopravní společností nebo osobně předat v naší prodejně v Praze 10. Dopravu do pozáruční opravy si zajišťuje sám zákazník.

  • Kontakt na kamennou prodejnu ZDE

  • Adresa servisu pro zasílání: Reklamace Robzone, Průmyslová 1472/11, 102 00 Praha 10 Hostivař.

Nezapomeňte vždy mít ke zboží vyplněný online formulář, abychom mohli zboží přijmout. 
Online formulář ZDE

Potřebuji změnit zpáteční adresu po ukončení opravy. >>

Požadavek na změnu nám prosím zašlete na reklamace@robzone.cz a vyčkejte na potvrzení. 
Pro dodržení GDPR pro korespondenci, prosím, použijte emailovou adresu, kterou jste uvedli v online formuláři pro opravu.

V požadavku nezapomeňte uvést:

  • Číslo opravy

  • Požadovanou změnu

Mohu si dokoupit díly? >>

Náhradní díly a součástky robotických vysavačů jako jsou motory, kolečka, displeje apod., nejsou samostatně prodejné. Obvykle vyžadují odbornou montáž a komplexní diagnostiku, proto je nezbytné zaslání robota do servisu, kde bude oprava provedena profesionálně.

Běžné příslušenství můžete dokoupit ZDE.

Pokud jste odpověď nenašli, napište nám na info@robzone.cz.