Časté dotazy k servisu a reklamacím

  • Kde naleznu výrobní číslo robotického vysavače?

Výrobní číslo robotického vysavače je čárový kód (černobílý štítek) umístěný u odpadní nádoby robota.
 

  • Kdy mám zákonný nárok na vrácení produktu/odstoupení od smlouvy?

Pokud do 14 dnů od převzetí robotického vysavače zjistíte, že plně nevyhovuje vašim domácím podmínkám a ty již nelze uzpůsobit, že nesplnil vaše očekávání, nebo z jiného důvodu vám nevyhovuje, můžete jej vrátit dle podmínek uvedených zde. Pro nákupy uskutečněné na IČ platí termín 7 dnů od převzetí zboží.

 Ve zkratce:

  1. Nárok můžete uplatnit v době 14 dnů (7 dnů při nákupu na IČ) od převzetí zboží
  2. Vyplnit a odeslat online formulář pro odstoupení od smlouvy
  3. Zabalit robotický vysavač včetně kompletního obsahu vaší objednávky
  4. Odeslat zásilku na adresu: Robzone Limited, Průmyslová 1472/11, 102 00 Praha 10. Poštovné hradí zákazník.

 

  • Můj robotický vysavač přestal fungovat, co mám dělat?

Pokud se objevil nějaký problém se správnou funkcí vašeho robotického vysavače, prověřte nejprve všechna doporučení uvedená v návodu k použití. Pokud problém přetrvává, doporučujeme kontrolu vašeho robota v autorizovaném servisu. Návod na uplatnění reklamace v dvouleté záruční lhůtě nebo postup při po záručním servisu naleznete zde.

 Ve zkratce pro případ reklamace v záruční době:

  1. Vyplnit a odeslat online formulář pro reklamaci.
  2. Vyčkat na zaslání podacího čísla pro Zásilkovnu.
  3. Zabalit robotický vysavač a zásilku označit podacím číslem, zásilku již není třeba jakkoliv označovat.
  4. Odnést zásilku na nejbližší podací pobočku Zásilkovny.
  5. Dopravné do servisu je zcela zdarma.

 

 Ve zkratce pro případ pozáruční opravy:

  1. Vyplnit a odeslat online formulář pro reklamaci/opravu.
  2. Zabalit robotický vysavač a zásilku odeslat na naši adresu: Robzone - servis, Průmyslová 1472/11, Praha 10, 102 00
  3. Dopravné hradí odesílatel.

 

  • Jak postupovat při reklamaci zboží?

Přehledný návod naleznete zde.

Ve zkratce:

  1. Vyplnit a odeslat online formulář pro reklamaci.
  2. Vyčkat na zaslání podacího čísla pro Zásilkovnu.
  3. Zabalit robotický vysavač a zásilku označit podacím číslem, zásilku již není třeba jakkoliv označovat.
  4. Odnést zásilku na nejbližší podací pobočku Zásilkovny.
  5. Dopravné do servisu je zcela zdarma.

 

  • Podací štítek pro Zásilkovnu mi nepřišel, jak mám postupovat?

Podací štítek je zasílán na vaši emailovou adresu, uvedenou v reklamačním formuláři nejpozději do 2 pracovních dnů. Pokud vám v této lhůtě není doručen, prosím zkontrolujte SPAM vaší emailové schránky. Pokud ani zde zprávu od nás nenaleznete, kontaktujte, prosím, naše reklamační oddělení info@robzone.cz

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Další informace