Časté dotazy k servisu a reklamacím
- Kde naleznu výrobní číslo robotického vysavače?
Výrobní číslo robotického vysavače je čárový kód (černobílý štítek) umístěný u odpadní nádoby robota.
- Kdy mám zákonný nárok na vrácení produktu/odstoupení od smlouvy?
Pokud do 14 dnů od převzetí robotického vysavače zjistíte, že plně nevyhovuje vašim domácím podmínkám a ty již nelze uzpůsobit, že nesplnil vaše očekávání, nebo z jiného důvodu vám nevyhovuje, můžete jej vrátit dle podmínek uvedených zde. Pro nákupy uskutečněné na IČ platí termín 7 dnů od převzetí zboží.
Ve zkratce:
- Nárok můžete uplatnit v době 14 dnů (7 dnů při nákupu na IČ) od převzetí zboží
- Vyplnit a odeslat online formulář pro odstoupení od smlouvy
- Zabalit robotický vysavač včetně kompletního obsahu vaší objednávky
- Odeslat zásilku na adresu: Robzone Limited, Průmyslová 1472/11, 102 00 Praha 10. Poštovné hradí zákazník.
- Můj robotický vysavač přestal fungovat, co mám dělat?
Pokud se objevil nějaký problém se správnou funkcí vašeho robotického vysavače, prověřte nejprve všechna doporučení uvedená v návodu k použití. Pokud problém přetrvává, doporučujeme kontrolu vašeho robota v autorizovaném servisu. Návod na uplatnění reklamace v dvouleté záruční lhůtě nebo postup při po záručním servisu naleznete zde.
Ve zkratce pro případ reklamace v záruční době:
- Vyplnit a odeslat online formulář pro reklamaci.
- Vyčkat na zaslání podacího čísla pro Zásilkovnu.
- Zabalit robotický vysavač a zásilku označit podacím číslem, zásilku již není třeba jakkoliv označovat.
- Odnést zásilku na nejbližší podací pobočku Zásilkovny.
- Dopravné do servisu je zcela zdarma.
Ve zkratce pro případ pozáruční opravy:
- Vyplnit a odeslat online formulář pro reklamaci/opravu.
- Zabalit robotický vysavač a zásilku odeslat na naši adresu: Robzone - servis, Průmyslová 1472/11, Praha 10, 102 00
- Dopravné hradí odesílatel.
- Jak postupovat při reklamaci zboží?
Přehledný návod naleznete zde.
Ve zkratce:
- Vyplnit a odeslat online formulář pro reklamaci.
- Vyčkat na zaslání podacího čísla pro Zásilkovnu.
- Zabalit robotický vysavač a zásilku označit podacím číslem, zásilku již není třeba jakkoliv označovat.
- Odnést zásilku na nejbližší podací pobočku Zásilkovny.
- Dopravné do servisu je zcela zdarma.
- Podací štítek pro Zásilkovnu mi nepřišel, jak mám postupovat?
Podací štítek je zasílán na vaši emailovou adresu, uvedenou v reklamačním formuláři nejpozději do 2 pracovních dnů. Pokud vám v této lhůtě není doručen, prosím zkontrolujte SPAM vaší emailové schránky. Pokud ani zde zprávu od nás nenaleznete, kontaktujte, prosím, naše reklamační oddělení info@robzone.cz