Časté dotazy k objednávkám
- Kdy obdržím objednané zboží?
Objednávky jsou expedovány zpravidla následující pracovní den, v případě platby bankovním převodem až po přijetí platby. Dodání na adresu zákazníka probíhá obvykle již následující pracovní den. Na pobočce Zásilkovny je zásilka zpravidla připravena do 2 pracovních dnů. Ve chvíli, kdy je zboží předáno dopravci, obdržíte od nás informační email s odkazem na trasování zásilky a poté Vás již bude kontaktovat přímo dopravce o doručení či vyzvednutí balíčku.
- Jak získám fakturu k zakoupenému zboží?
Faktura je zasílána v elektronické podobě na email uvedený při objednávce, automaticky náskledující den po zaplacení/převzetí zboží.
- Kde naleznu v balení návod k použití ?
Návod k užití je uložen vždy přímo v balení s robotickým vysavačem. Současně jsou návody volně ke stažení na našich webových stránkách ZDE.
- Jak zjistím, při platbě bankovním převodem, zda jste obdrželi mou platbu za zboží.
Budeme Vás informovat na Vaši emailovou adresu! Pokud byl proveden správně bankovní převod a platba byla označena variabilním symbolem, dojde po přijetí Vaší platby ke spárování s objednávkou a obdržíte od nás zprávu o zaplacení. Poté nic nebrání expedici Vašeho zboží. Pokud, ale platba není správně označena variabilním symbolem, může nastat situace, že je Vaše objednávka i přes úhradu vedena stále jako neuhrazená. V takovém případě nás kontaktuje. Převod platby trvá obvykle 1-3 dny.
Věnujte prosím tedy pozornost vyplnění všech údajů při zadávání bankovního převodu.
Děkujeme.
- Pokud platím bankovním převodem jaký mám uvést variabilní symbol.
Variabilní symbol je shodný s číslem Vší objednávky. Pokud jej při platbě neuvedete, jen velmi těžko dokážeme spárovat Vaši platbu s objednávkou a může proto zůstat ve stavu nezaplacena.
- Potřebuji změnit termín dodání, jak mám postupovat?
Nejsnazším způsobem je domluvit se přímo s řidičem PPL nebo využít jejich systému pro změnu dodání na základě vašeho trasovacího čísla. Pokud je zboží doručováno přes Zásilkovnu. Bude uloženo na pobočce k vyzvednutí až 10 dní. Prodloužení termínu je možné opět přímo u Zásilkovny.
Jakmile je zásilka již předána dopravci, obvykle již z naší strany není změna možná a proto doporučujeme kontaktovat přímo dopravce.
- Omylem jsme při rozbalování zásilky společně s obalem vyhodili návod k užívání. Jak máme nyní postupovat?
Návod k použití je možné si stáhnout přímo na našich webových stránkách zde.
- Ztratil jsem fakturu, jakým způsobem mohu získat její opis?
Fakturu je možné si stáhnout kdykoliv z odkazu, který jsme Vám zaslali emailem nebo případně si ji můžete vyžádat na našem fakturačním oddělení: shop@robzone.cz