Časté dotazy k objednávkám

  • Kdy obdržím objednané zboží?

Objednávky s dopravou PPL jsou expedovány zpravidla následující pracovní den, v případě platby bankovním převodem po přijetí platby. Dodání probíhá obvykle již následující pracovní den. Objednávky s dopravou Zásilkovnou jsou expedovány 3x týdně, vždy v pondělí, úterý a čtvrtek. Připravené na pobočce Zásilkovny je zpravidla do 2 pracovních dní. Ve chvíli, kdy je zboží předáno dopravci, obdržíte od nás informační email a poté Vás již bude kontaktovat přímo dopravce o doručení či k vyzvednutí balíčku.

 

  •  Jak zjistím, při platbě bankovním převodem, zda jste obdrželi mou platbu za zboží.

Budeme Vás informovat na Vaši emailovou adresu! Pokud byl proveden správně bankovní převod a platba byla označena variabilním symbolem, dojde po přijetí Vaší platby ke spárování s objednávkou a obdržíte od nás zprávu o zaplacení. Poté nic nebrání expedici Vašeho zboží. Pokud, ale platba není správně označena variabilním symbolem, může nastat situace, že je Vaše objednávka i přes úhradu vedena stále jako neuhrazená. Převod platby trvá obvykle 1-3 dny.

Věnujte prosím tedy pozornost vyplnění všech údajů při zadávání bankovního převodu.
Děkujeme. Pokud platím bankovním převodem jaký mám uvést variabilní symbol.

Variabilní symbol je shodný s číslem Vší objednávky. Pokud jej při platbě neuvedete, jen velmi těžko dokážeme spárovat Vaši platbu s objednávkou a může proto zůstat ve stavu nezaplacena.

 

  • Potřebuji změnit termín dodání, jak mám postupovat?

Nejsnazším způsobem je domluvit se přímo s řidičem PPL nebo využít jejich systému pro změnu dodání na základě vašeho trasovacího čísla. Pokud je zboží doručováno přes Zásilkovnu. Bude uloženo na pobočce k vyzvednutí až 10 dní. Prodloužení termínu je možné opět přímo u Zásilkovny.

 

  • Kde naleznu v balení návod k použití a fakturu?

Návod k užití je společně s fakturou uložen vždy v průhledné PVC obálce přímo na transportní tašce.

 

  • Omylem jsme při rozbalování zásilky společně s obalem vyhodili fakturu a návod k užívání. Jak máme nyní postupovat?

Návod k použití je možné si stáhnout přímo na našich webových stránkách https://www.robzone.cz/vse-o-nakupu/navody-k-vysavacum/. Fakturu je možné si vyžádat na našem fakturačním oddělení: shop@robzone.cz

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.